18.12.2012

haaste vastaanotettu !

378476_245893438872576_1921817372_n_large


Tumblr_mf4igb8uws1rlrbq3o1_500_large


222335_400635586679659_1271022323_n_large



1. Oletko ostanut jo kaikki joululahjat?
- jooo olenhan mä, RAHAA PALAA !!!

2. Mitä itse toivot lahjaksi?
-kaikkia muumihömpötyksiä ja sitte toiveena on ollu rahaa ja lahjakortteja mutta mua ei kiinnosta sinänsä mitä saan, koska kaikki lahjat on ihania

3. Oletko koskaan ajatellut että sanonnassa 'än yy tee nyt' sanotaan ekaksi kirjaimet N , Y ,T ja niistä muodostuu sana NYT? 
- hahahah oikeesti ? :D:D:D: tyhmä ella kysyy tälläsiä... 

4. Uskotko maailmanloppuun joka pitäisi tulla tässä kuussa?
- tulkoon jos uskaltaa, mutta ei sse kuminkaa uskalla joten hyvähyvä :p

5. Millainen on ollut paras päiväsi?
-paras/ parhaat päiväni ovat olleet sellasii että eka on saanu nukkua pitkää ja hömpöttää hyvässä seurassa heti aamusta asti, sen jälkeen on syöny hyvää ruokaa ja lähteny vähä liikkelle, minne nyt ikinä tie viekään ! :p ja semmosta että on saanu vaa olla eikä oo tarvinnu mennä kahdelta toista kotiin ! 

6. Kuka/ketkä ovat parhaat ystäväsi?
- pienenpieni Jemina ja Kata hömpät♥

7. Ärsyttääkö sinua ihmiset jotka seuraavat sinua ja lojuu vieressäsi kokoajan?
- Riippuu hyvin pitkälti mun mielialasta, mutta yleensä en edes huomaa tämmöstä tapahtuvan :) 

8. Mikä on lempi kappaleesi?
 
-Michael Bublé:een joululaulut huutaa tosssa 24/777777!!!!


9. Oletko ihminen ,joka uskaltaa heittäytyä ja olla oma itsensä?-thoooooki thooooki !!

10. Rikotko usein rajoja ja sääntöjä ,mitä vanhempasi sinulle asettavat?
- paha rikkoa rajoja kun oon aina ollu niin ihana lapsi ettei mulle oo pahemmin annettu rajoja, ja yleensä mä kyllä ne kaikki pidän jos jotaki mulle asetetaan :) thanks mum♥ 

11. Oletko ihastunut tällä hetkellä ,kuvaile ihastustasi?
-parhautta päästä jalkoihin ! ♥ ihana ja hömppä, tyhmä sika ja paras !♥

En jaksa haastella ketäääää :)))) 




2 kommenttia:

Ella kirjoitti...

3. Oletko koskaan ajatellut että sanonnassa 'än yy tee nyt' sanotaan ekaksi kirjaimet N , Y ,T ja niistä muodostuu sana NYT?
- hahahah oikeesti ? :D:D:D: tyhmä ella kysyy tälläsiä...


älä ny dissaa :D tajusin tuon vasta tällä viikolla! :D

Heidi kirjoitti...

pakko vähä oli nii hauska juttu :D:D